27 juni 2016

Olga's genealogie update juni 2016

27 juni 2016
Er is weer bijna een maand voorbij, dus tijd voor een nieuwe update.

In de maand juni heb ik mij door andere bezigheden minder met stamboomonderzoek bezig gehouden dan gebruikelijk. Dat mijn betovergrootvader Pieter van der Bleek geen zeven maar veertien kinderen had, was toch wel een grote verrassing. Ik wist dat hij uit zijn tweede huwelijk kinderen had, maar niet dat het er zeven waren.

Komende maand wil ik gaan kijken naar een nieuw design voor mijn blog. De huidige heb ik al wat jaartjes en het is tijd voor verandering. Verder ga ik mijn oude fotoalbums uitpluizen en die foto's op mijn laptop zetten. En natuurlijk op mijn blog posten.

Tot volgende maand!





0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►