18 maart 2015

Ik ga een boek schrijven

18 maart 2015
Al vaker had ik het idee om een boek te schrijven over een van de families die ik onderzoek. Echter bleef het enkel bij het idee, er kwam altijd wel iets tussen. Maar nu komt het er echt van.

Vorige week was ik in het archief en had een bepaalde genealogie nodig om iets na te kijken. Het boek daarvoor was ook in het archief aanwezig en het door mij onderzochte gezin stond er in. Alleen klopten er van het gezin een aantal dingen niet, zo werden niet alle kinderen vermeldt. In plaats er van over zeuren moet ik eerst maar eens laten zien dat ik een boek kan schrijven. Dus bij dezen.

Ik heb ook al een deadline voor mijzelf, 31 december 2015 wil ik het af hebben. Dat lijkt nog ver weg, maar het is nu al midden maart. Welke familie het gaat worden, laat ik nog even in het midden, dat wordt vanzelf we duidelijk.

3 reacties:

Patrick Snijder zei

succes olga!

Peter zei

Ik ben ook aan een boek begonnen, maar dat valt nog niet mee. Ik zou het wel "leuk" vinden als je ons hier af en toe eens zou willen laten weten tegen wat voor soort probleempjes je aanloopt (zonder op de inhoud in te gaan).
In ieder geval veel succes, je hebt jezelf geen gering doel gesteld (klaar eind 2015)!

Olga zei

Dank jullie. Peter, het is ook geen gering doel inderdaad, maar Ik zit nog op schema . En zo'n blogpost komt er zeker aan in de komende maanden

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►