07 februari 2015

Leonardus Willem Dagelet

07 februari 2015
In juni 2013 plaatste ik een blogbericht over wie de ouders van Leonardus Willem Dagelet waren. (Hier na te lezen)  Ik plaatste de oproep ook op een genealogieforum en inmiddels kan ik hem plaatsen in mijn parenteel Dagelet.

Leonardus Willem Dagelet wordt geboren op 11 augustus 1901 te Bandjermasin en overlijdt op 3 mei 1944 te Balikpapan als militair. Hij ligt begraven op het Nederlands ereveld Kembang Kuning te Surabaya.

Leonardus was de jongste zoon van Willem Dagelet uit een relatie met Adriana Henriette Fens. Hij had een oudere broer en zus. Van die oudere broer is er nageslacht op de Filippijnen.

Overigens had ik nog niet zo lang geleden een blogpost over de grootvader van Leonardus Willem, Theodorus Franciscus Dagelet. Deze is hier terug te lezen.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►