03 januari 2015

Snijders gezocht

03 januari 2015
In mijn stamboom Snijder zijn er verschillende familieleden waar ik geen informatie over heb en kan vinden. Met deze blogpost hoop ik dat u als lezer mij kan helpen.

Het gaat om de volgende Snijders
- Johanna Katharina Snijder, geboren 8 maart 1907 in Groningen als dochter van Johannes Harmannus Snijder en Zwaantje Harkema. Volgens de overlijdensadvertentie van Johannes Harmannus uit 1962 is Johanna getrouwd met H.H. Gerdes en woonachtig in Veendam.

- Johanna Catharina, geboren te Groningen op 4 juni 1913.  In 1937 huwt zij met Gustav Hindrik Robert König, geboren omstreeks 1915 in Groningen. Gustav overlijdt op 24 juli 1944 in het Franse Lizarot. Volgens zijn overlijdensakte was Gustav musicus van beroep. Johanna en Gustav krijgen in elk geval een dochter. Van zowel Johanna als de dochter is mij niets meer bekend.

Johanna Catharina en Johanna Katharina zijn nichten van mijn overgrootvader.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►