01 november 2013

Olga's genealogie update - oktober

01 november 2013
Er is weer een maand voorbij, tijd dus voor een update. De vorige update is hier na te lezen.

Oktober was een drukke maand voor mij. Mijn onderzoek en blog gaan gewoon door, maar daarnaast komen er op genealogisch gebied nog wat andere leuke dingen aan. In de komende maanden meer daarover.

Zoals misschien wel gemerkt zijn er wat kleine veranderingen op[ mijn blog. Zo heb ik besloten geen genealogienieuws meer te plaatsen. Er zijn genoeg andere manieren (onder meer via Facebook en Twitter) om van het laatste nieuws op het gebied van genealogie op de hoogte te worden gehouden.

Een andere verandering is dat ik niet meer elke dag blog. Ik merkte ik het langzaam aan als een verplichting ging  zien om elke dag iets neer te pennen. En dat is niet de bedoeling, aangezien mijn blog een hobby is.  Daarom heb ik er voor gekozen om terug te gaan naar vier blogposts per week.

Later deze maand bestaat mijn blog alweer twee jaar. Times flies when you're having fun en dat geldt zeker voor mijn blog. Ik neem jullie onder mee terug naar mijn eerste blogberichten en mijn eerste schreden op het genealogiepad in 1998.

Tot slot de drie best gelezen blogberichten van oktober:

Alkmaarse oorlogsslachtoffers: Eleazar Bing
Een krantenbericht uit 1940
Korte huwelijken: Echtpaar De Winter/Bakker

2 reacties:

Peter zei

Maak je geen zorgen Olga, ook vier blogs per week is nog veel!

Olga zei

hahaha dat dacht ik ook wel naderhand -;)

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►