01 september 2013

Olga's genealogie update - augustus

01 september 2013
Het is 1 september, dus weer tijd voor een nieuwe update. De vorige update is hier na te lezen.

In augustus ben ik vooral bezig geweest met onderzoek. Zo heb ik de link kunnen leggen tussen mijn Rozema/Rosema tak en verschillende losse Rozema's in mijn gegevens. Ook ben ik begonnen met onderzoek naar een tak van mijn familie waar ik vooralsnog nog weinig van wist: De familie Nieuwenhuisen/Nieuwenhuizen uit Gouda. De oudst bekende voorouders van die kant van de familie zijn Dirk Nieuwenhuysen die getrouwd was met Willemijntje Elemans overleden in 1813.

Komende maand ga ik een begin maken met het maken van een E-book over de familie Van der Bleek. De afgelopen tijd heb ik op papier gezet hoe ik het er uit wil laten zien, dus nu tijd voor het echte werk. To be continued dus.

Tot slot de drie best gelezen berichten van augustus
Alkmaarse oorlogsslachtoffers: Gezin Englander/Berkleij
Vandaag in 1843
Roelf Knot en Kornelia Toonder






0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►