11 juli 2013

Wie zijn deze vrouwen?

11 juli 2013
Een paar weken geleden kwam Gineke met bovenstaande foto op de proppen en de vraag of ik wist wie dit waren. Helaas moest ik haar het antwoord schuldig blijven. Omdat we toch graag willen weten wie ze zijn, hoop ik door de foto op mijn blog te plaatsen, tips te krijgen.

Wat weten we?

- De twee vrouwen zijn waarschijnlijk familie van de Hoekstra's of/en Van der Bleeks.
- De foto zelf is genomen op het Hereklein in Groningen in april 1934.
- Er staan ook twee namen op de achterkant van de foto. Iets met een G. en eindigt op een y en als tweede iets met een J.


Je kunt overigens op de foto klikken en dan krijg je een grotere versie te zien.

2 reacties:

Peter zei

Heeft het zin om ook de achterkant te tonen?

Olga zei

Ik heb gevraagd of de achterkant kan worden ingescand. Je was namelijk niet de enige met die vraag.

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►