07 juni 2013

Vastloper: Leonardus Willem Dagelet

07 juni 2013
Al geruime tijd ben ik op zoek naar de ouders van Leonardus Willem Dagelet zodat ik hem kan linken aan mijn familie Dagelet.

Leonardus Willem Dagelet wordt geboren op 11 augustus 1901 te Banjermasin, Nederlands-Indië. Hij overlijdt op 3 mei 1944 te Balikpapan als militair. Hij ligt begraven op het Nederlands ereveld Kembang Kuning te Surabaya.

De bovenstaande informatie heb ik van het slachtofferregister van de Oorlogsgravenstichting. Daarnaast vond ik informatie betreffende een herbegrafenis in De Nieuwsgier van 8 november 1948. (Zie hieronder) Volgens het krantenbericht zou Leonardus Willem samen met andere oorlogsslachtoffers (militairen en burgers) op 30 november 1948 ter aarde worden besteld op het ereveld Oost-Borneo te Balikpapan.
Weet u meer over wie de ouders van Leonardus Willem zijn, stuur me dan via deze link een mailtje. Alvast bedankt!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►