01 juni 2013

Olga's genealogie update - mei

01 juni 2013
Het is het begin van een nieuwe maand, dus weer tijd voor een nieuwe update. De vorige update kun je hier nalezen.

Dankzij mijn nieuw gevonden familielid Gineke heb ik afgelopen maand veel foto's mogen ontvangen van de Van der Bleek-kant van de familie. Erg mooi om te zien om nu ook foto's te zien bij de zussen en aanhang van mijn overgrootmoeder. Daarnaast had ze ook foto's waar mijn overgrootouders op staan en als klap op de vuurpijl een foto van mijn betovergrootmoeder.

Voor mijn genealogische bucketlist ben ik nog steeds bezig om mijn genealogisch materiaal uit te zoeken en te categoriseren. Inmiddels heb ik 5.711 aktes/foto's en ander genealogisch materiaal gecategoriseerd.

Overigens bewaar ik mijn stamboomgegevens niet alleen op de computer. Om er zorg voor te dragen dat ik bij een crash van mijn pc niet al mijn werk kwijt ben, bewaar ik het ook op een cd en daarnaast gebruik ik de online opslagplaats Skydrive. Beiden ververs ik één keer per maand.


Komende maand aandacht voor de nakomelingen van Claes Lourisse Stuifbergen en Crelisje Crelis.(lees ook deze blogpost)

Tot slot de drie meest gelezen blogposts van april:
Een onverwachte vondst
Familieberichten, Graven zoeken
Eindelijk een gezicht bij een betovergrootmoeder

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►