18 juni 2013

Eem onverwachte vondst

18 juni 2013
Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar Petrus Stuijfbergen en Antonia Johanna Faesen, de broer en schoonzus van mijn overgrootmoeder.

Ik ben al veel over ze te weten gekomen, onder meer dat ze in Hong Kong hebben gewoond en dat ze allebei in Nederland zijn overleden. Onlangs, tijdens mijn onderzoek naar een gezin Stuifbergen, kwam ik erachter dat ze ook in de Verenigde Staten hebben gewoond.

Volgens het manifest (zie hierboven) kwamen ze aan in San Francisco. Dat was een jaar nadat hun zoontje was overleden. Ik ben benieuwd of ik nog informatie kan vinden over hun tijd in de VS. Overigens lang zullen er niet hebben gewoond, want in 1937 komen ze vanuit Hong Kong in Tilburg wonen.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►