01 mei 2013

Olga's genealogie update - april

01 mei 2013
Het is het begin van een nieuwe maand, dus weer tijd voor een nieuwe update. De vorige update kun je hier nalezen.

Eind maart had ik het over de voortgang van mijn genealogische bucketlist. (Hier na te lezen). Eén van mijn doelen is om foto's te hebben van al mijn overgrootouders. De zoon van Johanna Catharina Snijder, de zus van mijn opa, liet mij via Facebook weten dat hij een foto heeft waarop mijn overgrootvader Willem Dirk Dagelet staat. Inmiddels heb ik de foto in mijn bezit, en jullie kunnen je voorstellen dat ik hier erg blij mee ben. Ook nog vanaf deze plek heel erg bedankt Johan!

In april ben ik begonnen met een nieuwe rubriek, Olga's gentip. Elke zondag is er op mijn blog een genealogische tip te vinden. Dit kan een website zijn, een blog, een boek, zolang het maar te maken heeft met genealogie.

Komende maand op mijn blog veel aandacht voor de nakomelingen van Drewe Rikkerts van der Bleek.

Tot slot de drie meest bekeken berichten van april. Opvallend is te zien dat twee van de drie blogposts van eerdere maanden zijn.

Foto zoekt familie van start
Een krantenbericht uit 1940
Vandaag in 1924




0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►