15 mei 2013

Eindelijk een gezicht bij een betovergrootmoeder

15 mei 2013
Mede dankzij mijn blog ben ik in contact gekomen met een aantal (verre) familieleden. Zo ook met Gineke die mij mailde.

Wij hebben met Pieter van der Bleek en Trientje Kloosterman dezelfde betovergrootouders. Haar overgrootmoeder is een zus van mijn overgrootmoeder. De moeder van Gineke scande een aantal foto's van de familie in (waarvoor heel veel dank) waaronder onderstaande. Zij wisten net als ik niet wie de vrouw op de foto was. De nicht van mijn moeder kwam echter met het antwoord. Zij zei dat dit Trientje Kloosterman was, haar overgrootmoeder en onze betovergrootmoeder. Zij herkende haar omdat een foto van haar bij haar opa en oma (mijn overgrootouders) hing. Nu hebben zowel zij als Pieter een gezicht.

2 reacties:

Peter zei

Wanneer leefde zij? Haar blouse (?) ziet er zo modern uit.

Olga zei

geboren in 1866 en overleden in 1934

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►