01 maart 2013

Olga's genealogie update - februari

01 maart 2013
Het is begin maart dus weer tijd voor de maandelijkse update. De vorige update is hier na te lezen.


In mei vorig jaar plaatste ik dit blogbericht over Zwaantje Bel. Ik vertelde toen dat ik dacht dat haar echtgenoot Grietinus Kees Hoekstra overleden was na een ziekte. Een kleindochter van de broer van Grietinus ontdekte kort geleden mijn blog en zij vertelde dat Grietinus was neergestoken en daardoor was overleden. Deze maand zal ik hier waarschijnlijk nog een aparte blogpost aan besteden.

Afgelopen maand was er ook een mogelijke doorbraak in mijn onderzoek naar Ullrich Cnaus. (Hier na te lezen) Ik hoop in de komende maanden te kunnen achterhalen of ik inderdaad op het juiste spoor zit.

En tot slot de drie best bekeken berichten van februari. Dat betreft drie berichten over Waldemar Torenstra en zijn optreden in Verborgen Verleden. Tijdens die aflevering kwam Waldemar erachter dat hij een rechtstreekse afstammeling is van Willem van Oranje.
 
Waldemar Torenstra in Verborgen Verleden
Waldemar Torenstra afstammeling Willem van Oranje
Terugkijken Waldemar Torenstra in Verborgen Verleden

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►