28 maart 2013

Nieuw tijdschrift: Familie in Beeld

28 maart 2013
Sinds kort is er een nieuw genealogisch tijdschrift op de markt, Familie in Beeld. Ik heb het blad zelf (nog) niet in huis, mijn mening vorm ik dan ook van wat ik op de website van het blad zie.

Het is geen vakblad in de zin van van inhoudelijke stambomen. Je vind er wel knipbladen om van je familiefoto's en gevonden stamboom een soort van scrapbook te maken. Ook kun je een workshop volgen en via hun webshop materialen bestellen. In het eerste nummer vind je veel tips voor de beginnende stamboomonderzoeker.

Je kunt een abonnement nemen op vier nummers en daar betaald je dan 21,50 euro voor.

De toekomst zal moeten uitwijzen of Familie in Beeld een lang leven is beschoren. Voor mensen die en creatief zijn en van genealogie houden is dit blad echter een uitkomst. Aangezien ik echter maar van één van die twee dingen hou, laat ik dit blad aan mij voorbij gaan.

Meer informatie over Familie in Beeld is op de website van het blad te vinden.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►