01 februari 2013

Olga's genealogie update - januari

01 februari 2013
Het is begin februari dus weer tijd voor de maandelijkse update. De vorige update is hier na te lezen.

De afgelopen maand heb ik niet veel aan stamboomonderzoek kunnen doen en ook mijn blog werd niet dagelijks bijgehouden. Al eerder vertelde ik jullie dat mijn vader een herseninfarct heeft gehad. Inmiddels is hij al weer geruime tijd thuis, maar moet hij wekelijks nog wel twee/drie keer naar het ziekenhuis voor revalidatie. Voor de rest gaat het wel redelijk met hem.

Deze maand pak ik mijn onderzoek en de blog echter weer op dus hou mijn blog weer dagelijks in de gaten. 

Tot slot de drie meest gelezen blogberichten van januari

Mart Smeets in vierde serie Verborgen Verleden
AlleGroningers.nl vernieuwd
Mart Smeets in Verborgen Verleden

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►