01 januari 2013

Olga's genealogie update - december

01 januari 2013
Het is begin januari dus weer tijd voor de maandelijkse update. De vorige update is hier na te lezen.

Allereerst een gezond en gelukkig 2013 toegewenst. December was voor mij een rare maand. Mijn vader werd een week voor kerst opgenomen in het ziekenhuis nadat hij een paar herseninfarctjes had gehad. Na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen is hij nu aan het revalideren in Heliomare. De laatste twee weken heb ik dan ook, begrijpelijkerwijs, amper wat gedaan aan genealogie.

Van Peter Vermaat van de website Vermaat is de naam kreeg ik nog wel aanvullende gegevens over de voorouders van Neeltje Vermaat. Over Neeltje, een voorouder van mij, heb ik het al eens gehad in deze blogpost.

Tot slot de drie meest gelezen blogberichten van december

Genealogie door middel van het alfabet - Z
Genealogie door middel van het alfabet - Y
Genealogie door middel van het alfabet - W

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►