01 december 2012

Olga's genealogie update - november

01 december 2012
Het is begin december dus weer tijd voor de maandelijkse update. De vorige update is hier na te lezen.

Afgelopen maand kwam ik dankzij mijn blog in contact met een nakomeling van Everardus van Latum en Agatha Knuist. Van haar kreeg ik naast onder meer een bidprentje van mijn voorvader Gerardus Knuist ook een bidprentje van mijn overgrootvader.

Over mijn overgrootvader heb ik het al eens op mijn blog gehad. Hij overleed toen mijn oma nog geen jaar oud was. (zie deze blog). Jullie kunnen voorstellen dat ik erg blij ben met het bidprentje van mijn overgrootvader.

Vorig jaar had ik het op deze blog over de zoektocht naar mijn betovergrootvader. (Zie deze blog)  Deze week kreeg ik een mailtje van een achterkleindochter van mijn betovergrootvader. Ik vertelde eerder dat mijn betovergrootvader uit zijn tweede huwelijk een zoon kreeg, maar hij blijkt nog meer kinderen te hebben gehad in dat huwelijk. Ook kreeg ik twee foto's van mijn betovergrootvader waaronder eentje met zijn tweede gezin. Ik ben erg blij met deze informatie en foto's van een man die voor mij geruime tijd 'zoek' was.

Tot slot de drie berichten die in november het meest werden bekeken:
Genealogie door middel van het alfabet - V
Genealogie door middel van het alfabet - T
Olga's genealogie update - oktober

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►