01 september 2012

Olga's genealogie update - zomer

01 september 2012
Na een sportzomer weer tijd voor een update.Inmiddels heb ik mijn onderzoek weer opgepakt.

Al geruime tijd was ik op zoek naar informatie over het echtpaar Karl August Menzel en Elizabeth Johanna Knuist. Ik wist dat ze in de dertiger jaren van de vorige eeuw naar Duitsland waren gegaan, maar daar hield mijn spoor op. Dankzij een oplettende medespeurder ben ik er nu achter gekomen dat zij vanuit Duitsland zijn geëmigreerd naar de Verenigde Staten.

Komende maand naast de gebruikelijke rubrieken ook weer een deel van de aflevering De voorouders van.... Ook aandacht voor verschillende familieleden die Nederland hebben verlaten voor een toekomst in een ander land.

Tot slot. Afgelopen maand waren de berichten die het meest werden bekeken:
- Back
- Genealogie door middel van het alfabet - E 
- Genealogie door middel van het alfabet - G

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►