01 juli 2012

Olga's genealogie update - juni

01 juli 2012
Het is juli dus weer tijd voor een nieuwe genealogieupdate. De vorige update is hier te vinden.

Zoals jullie op mijn weblog al konden lezen en zien (zie hier, hier en hier) is mijn zusje bezig met het digitaliseren van oude dia's.  Het is leuk om oude foto's terug te zien, vooral als er ook mensen op staan die inmiddels zijn overleden. Inmiddels heb ik het van mijn zusje overgenomen. De komende tijd zal ik jullie onregelmatig aan de hand van dia's een kijkje geven in mijn familie.


Na de zomer in september ga ik weer verder met de serie De voorouders van.... waarin ik de voorouders van oud-sporters onderzoek. Ook wil ik nog even aandacht vragen voor dit blogbericht van afgelopen week. Heeft u tips, informatie neem dan via de mail contact op.


Vanwege het EK voetbal heb ik afgelopen maand minder aan genealogie gedaan dan normaal. Dat zal deze maand ook zo zijn vanwege de Tour de France en de Olympische Spelen.  In de maand juli wel gewoon de rubrieken Tombstone Tuesday, Een krantenbericht uit.. en Vandaag in.... en Genealogie door middel van het alfabet. 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►