26 juli 2012

Happy birthday to me

26 juli 2012
Vandaag geen nieuwe aflevering van Genealogie door middel van het alfabet, die houden jullie van me te goed. Vandaag ben ik namelijk jarig en zou het best kunnen dat, als u dit leest, ik taart aan het eten bent.

Ik samen met onze hond Basta

Ook op 26 juli in het verleden

Mijn voorouders Jan Lorijn en Neeltje van Groet trouwen in 1735.
Mijn voormoeder Maria Saesen overlijdt in 1816
Mijn betovergrootmoeder Trientje Kloosterman overlijdt in 1934

1 reacties:

Peter zei

Olga, van harte gefeliciteerd op deze zomerse dag! En als je nu al aan de taart bent, eet smakelijk.
PS Mooi behangetje, het komt me bekend voor. Kenmerkend voor tja, wanneer was dat ook al weer? De sixties of seventies?

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►