14 april 2012

Theodorus Wilhelmus Knuist (2)

14 april 2012
Begin maart had ik het op deze blog over de drie huwelijken van Theodorus Wilhelmus Knuist. (lees hier terug) Ik zei toen dat er geen kinderen van hem bij mij bekend waren.

Uit de Amsterdamse archiefkaart, die ik inmiddels in mijn bezit heb, blijkt dat hij echter een dochter had. Theodora Allegonda Engelbertha werd in 1911 geboren in Amsterdam uit het tweede huwelijk van Theodorus en Neeltje Frederika Brugman. Aan haar namen is af te leiden dat ze waarschijnlijk is vernoemd naar de broer en schoonzus van Theodorus Wilhelmus.

2 reacties:

Anoniem zei

hallo olga ,
ben je ooit op zoek gegaan naar trijntje tuinman?
m.vr.gr.
yv.

Olga zei

Trijntje Tuinman zegt me zo even niets. Over welke periode gaat het?

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►