21 januari 2012

Kwartierstaat Snijder

21 januari 2012
Johan Hendrik Snijder werd geboren op 15-10-1893 als zoon van Rudolph Hendrik Snijder en Johanna Catharina Elsman. Op 28 mei 1914 trouwt hij met Jantje van der Bleek. Samen kregen ze vier kinderen, dochter Jo en de zonen Rudolph, Klaas en Johan Hendrik. Die laatste was mijn opa.

Overigens zijn zowel Johan Hendrik als Jantje oud geworden. In 1989 vierden ze hun 75-jarige huwelijk. Een deel van hun nageslacht werd toen vereeuwigd op foto en daarnaast kwamen ze in de krant (zie onder).

De kwartierstaat van Jantje van der Bleek stond al online en is hier te vinden. Nu is ook de kwartierstaat van Johan Hendrik Snijder online. Ik heb gekozen voor een simpele opzet dus zonder kinderen en documenten. Het resultaat is hier te vinden.

2 reacties:

Gert Jan Kuiper zei

Dag Olga,
Eigenlijk verzamel ik Nederlandse eeuwelingen maar ook langdurige huwelijken (>75 jaar) hebben mijn interesse.
Kun jij me helpen aan de overlijdensdata van Johan Hendrik Snijder en Jantje van der Bleek? In 2002 beweerde je (Annonce Revue) dat dat in '90 en '91 was maar ik vind ook 1989 als mogelijkheid. Verder is er verrassend weinig over ze te vinden, ook niet op jouw pagina want de links naar hun kwartierstaten lopen dood.
.
Alvast bedankt,
Gert Jan Kuiper

Olga zei

hoi Gert Jan. Kun je me even mailen op c.kroeders@upcmail.nl

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
◄ ►